söndag 8 november 2009

Love!

3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å vad roligt att du har en ny blogg!! men nu belv jag nyfiekn över din nya profil. har du lämnat Zimbabve alltså?? Tror jag missat något för jag känner attt det saknas en pussselbit....
Men kasnke är detta ngt du inte vill skriva om i bloggen.
Kl att du är tillbaks iallafall!
KRAM!

Malin sa...

Välkommen tillbaks till svenneland :) Har mest smyg läst på din gamla blogg. Hittade till denna via din vän Ina. En annan blogg som jag smygläser. Hmm, hur låtet det :) Har i allafall tänkt på dig då jag har bokat sändningar till afrika & spec senast då det blev en till Harare. Skall bli kul att läsa om dina äventyr i Sverige. Skallo bli bättre på att kommentera. Inte vara en sådan stalker :) Kram!

Susanna sa...

Saltis. Har precis mailat dig! Kram!!

Malin. Tack! Och vad ROLIGT att du givit dig tillkänna! :) Det är alltid fint med kommentarer och jag ser fram emot att höra mer från dig. Kram!