lördag 28 november 2009

Om en lördag i Stockholm

Är just nu hemma hos min käre lillebror tillsammans med resten av familjen. Han har bjudit oss på en supergod medelhavspasta som han serverade tillsammans med champagne!

Älskar sådana lördagsluncher - tack, brorsan!

Om en stund ska jag hem till min fina vän C och göra mig i ordning för kvällen. Vi är bjudna på en stor födelsedagsfest med rockstjärnetema. Så det svarta nagellacket är nerpackat tillsammans med långa svartglittrande halsband, en skinnkavaj och ett par cerisa högklackade. Det här ska bli kul!


3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Ser fram emot lite Rock-star bilder kasnke???? :-)

Anonym sa...

Låter som att putfitten blev klockren till slut =) Hoppas kvällen blev galet kul!!!
Kramar Jess

Anna sa...

Jag hittade hit! Kul att ses igår :) Men att du inte berättade om lördag kvällen, verkar ha varit en ball fest!
Kram Anna